Bogata koronka na miseczkach i skrzydełkach sprawia, że biustonosz bez fiszbin Karolina stanowi uosobienie luksusowej estetyki, w której się zakochasz
-
Dolną część miseczek oraz skrzydełka wykonano z intrygującej błyszczącej tkaniny w białe i przezroczyste prążki; to prawdziwy unikat i uczta dla oka
-
Nieodznaczające się pod ubraniem kieszonki z mikrofibry w razie potrzeby stabilizują protezę lub nakładkę modelującą; kontrastowa podszewka dodaje uwodzicielskiej zalotności
-
Miękkie zapięcie na haftki gładko przylega do ciała
-
Dla większej wygody i maksymalnego wsparcia w większych rozmiarach regulowane z tyłu elastyczne ramiączka są odpowiednio szersze, a miseczki podwójnie wyściełane
-
Lekka przewiewna siateczka na mostku oraz satynowa kokardka ze złotym wisiorkiem stanowią piękne wykończenie
-
Przeznaczenie: Biustonosz po operacji piersi do noszenia protezy piersi
Wyrób medyczny
Materiał
76% poliamid, 20% elastan, 4% wiskoza Prać w pralce przy użyciu programu do delikatnych tkanin, nie wybielać, nie suszyć w suszarce, nie prasować, nie czyścić chemiczni
Oferowane przez nas biustonosze dla Amazonek zapewniają prawidłowe utrzymanie biustu i prawidłowej sylwetki, wsparcie kręgosłupa oraz wygodę użytkowania u pacjentek po mastektomii. Staniki te wzbogacone są w obustronne kieszonki umożliwiające bezpieczne umiejscowienie protez. W bieliźnie dla Amazonek poczujesz się nie tylko komfortowo, ale również pięknie i kobieco. W Pinkbra możesz wybrać biustonosz dla Amazonek, dopasowany do Twoich potrzeb i estetyki:
- z usztywnianą miseczką - nadaje krągłości i maskuje drobną asymetrię, stworzony z myślą o długotrwałym komforcie noszenia,
- na fiszbinach - podkreśla naturalne kształty, zapewniając doskonałe wsparcie dla protez,
- wysoko zabudowany - zapewnia wygodę, a jednocześnie zakrywa blizny,
- luksusowy i elegancki - gładki lub z żakardowymi zdobieniami i kokardkami, idealny dla Amazonek ceniących połączenie elegancji i komfortu,
- koronkowy - romantyczny i zmysłowy, w którym można poczuć się pięknie, kobieco i pewnie siebie.
W sklepie Pinkbra znajdziesz także specjalistyczne protezy piersi firmy Amoena dla pacjentek po mastektomii.
Wyciąg z regulaminu:
- Klient będący Konsumentem ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny, na zasadach opisanych poniżej.
- Termin odstąpienia od umowy sprzedaży Towarów wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Konsument wszedł w posiadanie Towarów.
- O odstąpieniu od umowy, Konsument powinien poinformować Sklep drogą elektroniczną lub na formularzu, którego wzór jest załączony do Regulaminu.
- Klienci są zobowiązani skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia umowy załączonego na stronie.
- Klient odsyła Towar(y) wraz z dowodem zakupu, na adres pocztowy Sprzedawcy - pinkbra.pl 05-070 Sulejówek, ul Podleśna 5, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sklep o odstąpieniu od umowy.
- Klient ponosi koszty zwrotu Towarów.
- W przypadku skorzystania przez konsumenta z Ustawowego prawa odstąpienia od Umowy, Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przelewem bankowym. Zwrot płatności dokonywany jest niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania przez Sprzedawcę zwracanego towaru z uwzględnieniem poniższych punktów.
- Prawo odstąpienia przysługuje Klientowi wyłącznie w stosunku do Towarów kompletnych, nieuszkodzonych i nieużywanych, posiadających wszystkie metki i elementy zabezpieczające, które umieszczone były na Produkcie w chwili jego objęcia w posiadanie przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią. Klient traci prawo odstąpienia od umowy w przypadku skorzystania z Towaru w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.
- W przypadku dostawy Towarów w zapieczętowanym opakowaniu (produkty firmy Lipoelastic (poza biustonoszem PI Premium), biustonosze pooperacyjne firmy Amoena (np. modele: Pamela, Sina, Leyla) oraz protezy a także preparaty na blizny firm Amoena, Lipoelastic, Regima po otwarciu opakowania nie podlegają zwrotom ani wymianie ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higieniczno – epidemiologicznych. (Zgodnie z art. 38 pkt 5 ustawy o prawach konsumenta)
- W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
- W przypadku, wykonania płatności online (za pośrednictwem np. Blue Media lub PayU), w celu otrzymania zwrotu, Kupujący jest zobowiązany podać numer rachunku, na który ma nastąpić zwrot środków.
Komentarze (0)