Worek drenażowy - można jebezpiecznie połączyć z bielizną za pomocą rzepu. Standatdowy rozmiar i kształt pasuje do różnego rodzaju drenów
Pinkbra to sklep z bielizną pooperacyjną, będącą istotnym elementem w procesie regeneracji i gojenia się ran po operacjach piersi. Oferujemy biustonosze pooperacyjne po mastektomii, zabiegach oszczędzających, staniki po rekonstrukcji piersi, bieliznę medyczną po chirurgii plastycznej - powiększeniu lub zmniejszeniu piersi, po operacjach onkoplastycznych oraz po liposukcji.
Nasz sklep wyróżnia się szerokim asortymentem bielizny pooperacyjnej renomowanych marek jak Amoena, Lipoelastic, Anita, MedicalZ - liderów w produkcji specjalistycznej bielizny medycznej. W naszej kolekcji znajdziesz także m.in. biustonosze dla Amazonek, staniki sportowe, do spania, biustonosze do radioterapii oraz biustonosze wysoko zabudowane, które pomagają zakryć blizny lub zmiany po radioterapii
Oferowane przez nas biustonosze dla Amazonek zapewniają prawidłowe utrzymanie biustu i prawidłowej sylwetki, wsparcie kręgosłupa oraz wygodę użytkowania u pacjentek po mastektomii. Staniki te wzbogacone są w obustronne kieszonki umożliwiające bezpieczne umiejscowienie protez. W bieliźnie dla Amazonek poczujesz się nie tylko komfortowo, ale również pięknie i kobieco. W Pinkbra możesz wybrać biustonosz dla Amazonek, dopasowany do Twoich potrzeb i estetyki:
- z usztywnianą miseczką - nadaje krągłości i maskuje drobną asymetrię, stworzony z myślą o długotrwałym komforcie noszenia,
- na fiszbinach - podkreśla naturalne kształty, zapewniając doskonałe wsparcie dla protez,
- wysoko zabudowany - zapewnia wygodę, a jednocześnie zakrywa blizny,
- luksusowy i elegancki - gładki lub z żakardowymi zdobieniami i kokardkami, idealny dla Amazonek ceniących połączenie elegancji i komfortu,
- koronkowy - romantyczny i zmysłowy, w którym można poczuć się pięknie, kobieco i pewnie siebie.
W sklepie Pinkbra znajdziesz także specjalistyczne protezy piersi firmy Amoena dla pacjentek po mastektomii.
Wyciąg z regulaminu:
- Klient będący Konsumentem ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny, na zasadach opisanych poniżej.
- Termin odstąpienia od umowy sprzedaży Towarów wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Konsument wszedł w posiadanie Towarów.
- O odstąpieniu od umowy, Konsument powinien poinformować Sklep drogą elektroniczną lub na formularzu, którego wzór jest załączony do Regulaminu.
- Klienci są zobowiązani skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia umowy załączonego na stronie.
- Klient odsyła Towar(y) wraz z dowodem zakupu, na adres pocztowy Sprzedawcy - pinkbra.pl 05-070 Sulejówek, ul Podleśna 5, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sklep o odstąpieniu od umowy.
- Klient ponosi koszty zwrotu Towarów.
- W przypadku skorzystania przez konsumenta z Ustawowego prawa odstąpienia od Umowy, Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przelewem bankowym. Zwrot płatności dokonywany jest niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania przez Sprzedawcę zwracanego towaru z uwzględnieniem poniższych punktów.
- Prawo odstąpienia przysługuje Klientowi wyłącznie w stosunku do Towarów kompletnych, nieuszkodzonych i nieużywanych, posiadających wszystkie metki i elementy zabezpieczające, które umieszczone były na Produkcie w chwili jego objęcia w posiadanie przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią. Klient traci prawo odstąpienia od umowy w przypadku skorzystania z Towaru w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.
- W przypadku dostawy Towarów w zapieczętowanym opakowaniu (produkty firmy Lipoelastic (poza biustonoszem PI Premium) oraz biustonosze pooperacyjne firmy Amoena (np. modele: Pamela, Sina, Leyla)), po otwarciu opakowania oraz protezy Amoena i nakładki modelujące Amoena, nie podlegają zwrotom ani wymianie ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higieniczno – epidemiologicznych. (Zgodnie z art. 38 pkt 5 ustawy o prawach konsumenta)
- W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
- W przypadku, wykonania płatności online (za pośrednictwem np. Blue Media lub PayU), w celu otrzymania zwrotu, Kupujący jest zobowiązany podać numer rachunku, na który ma nastąpić zwrot środków.